Tego klanu nie morzna opisać
Dobry Oszczep
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 45 - 75
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 27, WIEDZA: 24
Dobre Magnum
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 15 - 24
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18
Kościany Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 4, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Kuloodporna Czapka
Hełm
Obrona: 7
Cechy: ODPORNOŚĆ +3, obrona +6
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 16
Pałka Odwagi
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +3, ZWINNOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 7
Topór dwuręczny
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 20 - 40
Cechy: Trafienie -7, szansa trafienia krytycznego +11 %
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 25
Oszczep
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 30 - 50
Cechy: ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 22, WIEDZA: 20
Offline
Antyczna Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10
Cena sprzedaży: 5 100 PLN
Lekka Pałka Zwinności
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 7, ZWINNOŚĆ: 5
Cena sprzedaży: 2 100 PLN
Miecz dwuręczny
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 30 - 40
Cechy: Trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +13 %
Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 15
Cena sprzedaży: 7 500 PLN
Offline